پرت خانواده خوش شانس برای زنده ماندن پس از پتو برقی شروع آتش سوزی خانه

Kate Ryan و Syan Doughertyغرب استرالیا
Emergency crews at the scene of the blaze.
آیکون دوربینخدمه اورژانس در صحنه فروغ. اعتبار: 7NEWS

یک ملویل خانواده گفت: از وحشتناک تماس نزدیک پس از آتش سوزی ناشی از پتوی برقی سوخته خود را در خانه و دیدم سه نفر از خانه با عجله به بیمارستان.

صحبت کردن در خانه پس از مرخص شدن از بیمارستان ماریا Goncalves گفت: حدود 11 شب در شب جمعه او و شوهرش شنیده فریاد آمدن از یک اتاق دیگر و هنگامی که آنها برای کمک به خانم Goncalves در را باز کرد و دیدم شعله های آتش.

Maria Goncalves.
آیکون دوربینماریا Goncalves. اعتبار: 7NEWS

او گفت که او وحشت زده او خواهد او را از دست بدهند 89 ساله و مادر.

“من به طبقه بالا رفت به دیدن مادرم اما من نمی توانستم هر چیزی را خیلی تاریک بود و دود بود و واقعا بد من نمی توانستم نفس بکشم,” او گفت:.

وجود دارد پنج نفر در خانه. فرانسیسکو Goncalves و پسر او موفق به خارج شدن همسرش, ماریا, مادر و پسر عموی که به بیمارستان منتقل شد.

Wreckage from the house fire.
آیکون دوربینخرابه از خانه آتش است. اعتبار: 7NEWS

آقای Goncalves شد و عاطفی به او بازگو دیدن همسر در حال درمان است.

“من هنوز هم نمی توانم باور کنم که چه اتفاقی افتاده است,” او گفت:.

“دلیل این است که از پتو برقی.”

آقای Goncalves گفت: او با قرار دادن یک لوله از طریق یکی از شکست ویندوز را امتحان کنید و douse شعله های آتش را قبل از آتش نشانان وارد شده است.

Mrs Goncalves و پسر عموی او بودند از بیمارستان مرخص شد امروز. مادر او همچنان در بیمارستان فیونا استنلی در یک وضعیت با ثبات است.

دریافت آخرین اخبار از thewest.com.au در صندوق پستی خود را.

ثبت نام برای ایمیل های ما

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de